2013.09.13.
14:44

Írta: hagymalany

rékérdezhetek? ez a csáberőm?

üzenetekben barkóbázunk a vörössel.

én:

     1. használati tárgy?

     2. én szoktam használni?

     3. te szoktad használni?

     4. minden nap használom?

vörös:

     1. igen.

     2. ritkán

     3. én mostanában egyáltalán nem, de sztem te se nagyon nélkülem

     4. nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hagymalany.blog.hu/api/trackback/id/tr275511008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása